فلاور باکس طبقاتی طرح برج میلاد یکی از محصولات باکیفیت تولیدی هیلدا پرو می باشد که در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی دارد.

فلاورباکس طبقاتی برج میلاد در شرایط رطوبت، گرما، نور خورشید، تغییرات جوی، تغییرات دما و … کیفیت خود را حفظ کرده و تا سالیان دراز عمر خواهد کرد.

فلاور باکس فضای سبز از نفوذ و رشد قارچ جلوگیری می کند. این ویژگی به جلوگیری از آسیب به گیاهان و جلوگیری از پوسیدگی آنها کمک می کند.

ساختار طبقاتی گلدان شهری به شما این امکان را می دهد که گیاهان مورد نظر را با تراکم بالا و در پلانی بسیار زیبا قرار دهید.

فلاور باکس برج طبقاتی میلاد چیست؟

فلاورباکس طبقاتی طرح برج میلاد (گلدان چند طبقه) تولید شده از جنس ABS  دارای شاسی فلزی دارای رنگ الکترو استاتیک مجهز به پایه ستون برای نصب راحت تعداد طبقات می باشد.

بر حسب سفارش دارای سه ضلع نیم گرد بوده و دارای سیستم آبیاری قطره ای تولید شده است. این محصول توسط شرکت یاشیل دوست از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده و طول عمر بالایی دارد. گلدان های طبقاتی شرکت یاشیل دوست دارای 3 سال گارنتی بی قید شرط می باشد.

فلاور باکس کف شهری در مکان ها و شرایط مختلف قابل نصب می باشد. ایجاد روف گاردن های مدرن و زیبا منوط به استفاده کامل از کمترین فضای ممکن بوده که در این راستا فلاور باکس های شهری مدل برج میلاد قابلیت دکوراتیو خود را به خوبی نشان می دهند: تقسیم بندی فضاهای مورد نظر، نصب در معابر عمومی و پیاده روها، ورودی ساختمان های بزرگ مسکونی و پیاده روها ساختمان های اداری و خیلی بیشتر…

قیمت فلاور باکس طبقاتی طرح برج میلاد

تولید فلاور باکس به منظور جلوه های بصری و زیباسازی در شهرها انجام می شود و با توجه به نصب محصول در فضای باز، کارخانه سازنده فلاور باکس توجه زیادی به ماندگاری محصول و مقاومت در برابر عوامل طبیعی داشته است.

هیلداپرو با ارائه بهترین قیمت فلاور باکس در گروه مبلمان مدرن شهری امکان ارسال کالا به تمام نقاط کشور را با توجه به کارایی محصول در شرایط مختلف اقلیمی تضمین کرد.

ویژگی گلدان شهری مدل برج میلاد

  • ضد آب
  • حمل آسان
  • قیمت مناسب
  • تحمل وزن سنگین
  • ظاهر شکیل و زیبا
  • قابلیت جدا شدن اجزا
  • مقاومت در برابر نور خورشید
  • مقاوم در برابر شرایط بد جوی

نحوه خرید فلاور باکس برج طبقاتی میلاد

مبلمان و تجهیزات مدرن شهری توسط مجموعه هیلداپرو زیر نظر مجرب ترین متخصصان طراحی و تولید می شود،

بنابراین مرتبط بودن یکی از ویژگی های ثابت این محصولات است.

جهت خرید این محصول می توانید از طریق همین صفحه اقدام به خرید با قیمت بسیار مناسب کنید و سفارش خود را به آسانی در بستر امن ثبت کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره پیش از خرید از سایت می توانید با کارشناسان سایت hildapro.com تماس بگیرید، تا شما را در تصمیم خرید راهنمایی کنند و بتوانید یک انتخاب درست و خرید مناسب داشته باشید.