کلبه سبز هیلدا مدل HA-60

شهر کلبه سبز

کلبه سبز هیلدا مدل HA-60

اتاق سبز ، آلاچیق ، دکه سبز گل هیلدا

کلبه سبز هیلدا مدل HA-60

فضای سبز بسیار زیبا با طراوت محصولی از تولیدی بازرگانی هیلدا ، این سازه زیبا متشکل از فلز ، گلدان ، باکس گل هیلدا ساخته شده ، کلبه سبز در محیط مانند کلبه گل فروش ، کلبه شهری ، آلاچیق سبز ، کلبه جنگلی ، مورد استفاده قرار داد

کلبه سبز جایگزین کلبه های فلزی

کلبه گل فروش بهترین گزینه هست ، حتی از این کلبه سبز و فلاورباکس خانه سبز میتوان در پارک ها و مکان های عمومی به عنوان کلبه قهوه نیز استفاده نمود

گل دایمی و گل فصلی

در کلبه گل میتوان از گل های فصلی مانند گل اطلسی ، گلی پریوش ، گل زینتی ، گل سینره ، گل ناز ژاپنی ، گل سنبل ، گل بنفشه ، گل لاله عباسی ، گل میمون ، گل شب ‌بو ،  گل لاله ، گل سنبل ، گل پامچال ، گل مینای چمنی

گل های دائمی

مانند گل ناز فرانسوی ، گل داودی  استفاده نمود کلبه ای پر از گل ، کلبه ای پر از انرژی با طراوت و شادابی

گلدان های کلبه دارای سیستم آبیاری قطره ای ، دارای مخزن آب اتوماتیک آبیاری بدون نیاز به لوله کشی آب

این سازه گل دارای روشنایی کامل – سیستم تحویه هوا – درب چوبی الوار – کف پارکت ،

فلاورباکس طرح خانه سبز 

نسبت به سایر طرح های فلاور باکس بسیار زیبا و چشمگیری است و افراد زیادی را به خود جذب می نماید. با کاشت گل ها در این فلاور باکس طرح زیبایی به وجود می آِید که نمای زیبایی را برای محیط شما ایجاد می کند.

هنگام طراحی و تولید گلدان های بزرگ شهری باید فرم و متریال مناسب آن را در نظر گرفت. برای چند برابر کردن زیبایی بصری از مواد مقاوم در برابر تغییرات جوی و آب و هوا و سازگار با محیط استفاده شود

گروه تولیدی هیلدا پرو تمامی گلدان های شهری خود را از بهترین مواد اولیه با مقاومت بالا تولید می‌کند و در سایت فروش گاهی خود برای راحتی شما امکان خرید آنها را فراهم کرده است.

مدل

HS-60

نوع جنس گلدان

پلی اتلین PE

نوع جنس بدنه

فلز پرفیل ، لوله ، رنگ الکترو استاتیک

تعداد طبقات

12

ابعاد

350*220*260CM

سیستم آبیاری قطره ای

اتوماتیک ، پمپ دارد

ساخت

ایران – تهران

گارانتی

36 ماه

رنگ

BGR    

وزن

480 کیلوگرم

ویژگی ها این گلدان (فلاورباکس)

سازگار با محیط زیست – بادوام

کلبه گل ، کلبه سبز هیلدا مدل  HS-60

داشتن همچین کلبه ای در یک محیط آرام و دلنشین یک رویا است ، کلبه ای با انرژی و خالص از طبیعت ، مناسب کسانی که دنبال آرامش مطلق هستن کلبه پر از گل ، گل فصلی ، گل زینتی ، گل سینره ، گل ناز ژاپنی ، گل سنبل ، گل بنفشه ، گل لاله عباسی ، گل میمون ، گل شب ‌بو ،  گل لاله ، گل سنبل ، گل پامچال ، گل مینای چمنی ، گل اطلسی

مناسب زیبا سازی باغ ها ، پارک ، بلوار پیاده رو ، مکان های عمومی

معرفی کلبه سبز هیلدا مدل HA-60

فلاورباکس طرح خانه سبز

این نوع فلاورباکس جهت ساخت آلاچیق در محیط پارک ها و باغ ها و با این نوع سازه میتوان گلخانه هایی در محیط شهری و پارکی ایجاد نمود.

گلدانهای این مجموعه دارای سیستم آبیاری قطره ای می باشد و نیاز به آبیاری دستی ندارد و فابلیت مونتاژ شدن درهر ارتفاعی – طول و عرض را دارد.

همانطور که گفته شد این محصول را می توانید به شکل انواع خانه شیک در سایزهای مختلف سفارش دهید. یک خانه گل شیک و جذاب را در محیط مورد نظر به تماشا بگذارید.

این نوع فلاور باکس می توان از آن در معابر شهری، فضا های باز، پارک ها، مراکز تفریحی و گردشگری استفاده کنید.

مزایای فلاورباکس طرح خانه سبز

فلاور باکس های قابل استفاده در فضاهای سبز دارای مزایای فراوانی هستند از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی زیبا
  • منحصر به فرد بودن
  • کاهش سطح چمن
  • قابل استفاده در محیط ها مختلف
  • کم کردن هزینه های نگهداری چمن
  • امکان جداسازی و نصب مجدد محصول
  • امکان جابجایی گلدان های فلاور باکس
  • مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی

خرید فلاورباکس مدل خانه سبز

هیلدا پرو تولید کننده انواع فلاور باکس از جمله فلاور باکس فضای سبز، فلاور باکس طبقاتی، فلاور باکس گلدانی، فلاور باکس طرح چراغ و … را به مشتریان خود ارائه می دهد.

علاقه مندان عزیز می توانند جهت مشاهده باکس گل طرح خانه به فروشگاه اینترنتی هیلدا پرو مراجعه و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایند.

به طور کلی قیمت فلاور باکس با توجه به تعداد طبقات، ابعاد، جنس بدنه  و … تعیین می شود که شما می توانید این تجهیزات شهری را بالاترین کیفیت ساخت و مناسب ترین قیمت  در ابعاد و رنگ و تعداد طبقات مورد نظر را از سایت آنلاین هیلدا پرو بزرگترین تولید کننده انواع فلاور باکس بخرید و برای خرید مشاوره رایگان بگیرید.

کلبه سبز هیلدا مدل HA-60
کلبه سبز هیلدا مدل HA-60
فروش کلبه سبز هیلدا مدل HA-60
قیمت کلبه سبز هیلدا مدل HA-60