فلاورباکس شهری طبقاتی مستطیل مدل C-9

فلاورباکس شهری طبقاتی مستطیل مدل C-9

گلدان طبقاتی هیلدا

فلاورباکس طبقاتی شهری

می خواهید فلاورباکس شهری طبقاتی مستطیل مدل C-9 بخرید؟!

می توانید از هیلدا پرو بزرگترین تولید کننده انواع فلاور باکس در ایران، یک خرید امن و خوب را تجربه کنید.

در سال های اخیر با توجه به افزایش شهرنشینی و جمعیت و کاهش فضاهای سبز، برای ایجاد آرامش و زیبایی نسبی فضاهای شهری و فضاهای باز، بشر به روش های جدیدی روی آورده است که می تواند کمبود این مشکلات را کاهش دهد. بنابراین برای ایجاد فضای سبز به بستر مناسب برای رشد گیاهان که امکان ایجاد باغ و کاشت گیاهان کاری نیست که از ابتدا انجام شود.

زیبا سازی شهر توسط شهرداری

امروزه فرایند زیبا سازی شهر به راحتی و به سرعت انجام می شود. فلاور باکس 18 طبقه یکی از انواع فلاور باکس طبقاتی بوده، که توسط آن می می توان فرایند زیبا سازی شهر را به راحتی افزایش داد.

فلاور باکس شهری طبقاتی مستطیل C-9 گلدان شهری طبقاتی بسیار زیبا ، گلدان طبقاتی هیلدا این مدل گلدان ( فلاورباکس ) مناسب استفاده در خیابان های شهری زیبا سازی ریفیوژ ، بلوار ها ، فلاورباکس طبقاتی یا (گلجای) هیلدا بهترین گزینه برای ایجاد فضای سبز عمودی در خیابان های شهر – میدان های شهر در محیط شهری ، گل جای  هیلدا مناسب کاشت گل های فصل و گلهای زینتی می باشد ، باکس گل شهری (گلجای) با دارا بودن محیط مناسب برای بستر ایجاد کردن گل در محیط شهری می باشد . گروه تولیدی هیلدا تولید کننده انبوه در قسمت گلدان های شهری و فضای سبز عمودی و دیوار گل . زیبا سازی و ایجاد فضای سبز عمودی ، گلدان های جدید مدرن سازگار با محیط زیست  ، گلدان های تولیدی هیلدا با قابلیت نصب در ابعاد مختلف به صورت بیضی ، مربع ، فلاورباکس گرد گلدان های شهر در ابعاد طول ، عرض ، و ارتفاع بدون محدودیت ایجاد فضای سبز شهری

ایجاد فضای سبز توسط شهرداری ( معاونت خدمات شهری)

مدلC-9
نوع جنس گلدانپلی اتلین PE
نوع جنس بدنهفلز لوله ، رنگ الکترو استاتیک
تعداد طبقات8
ابعاد185*130*200 CM
سیستم آبیاری قطره ایدارد
ساختایران – تهران
گارانتی36 ماه
رنگBGR    
وزن110 کیلوگرم
ویژگی ها این گلدان (فلاورباکس)سازگار با محیط زیست – بادوام

فلاور باکس شهری طبقاتی مستطیلی مدل C-9 هیلدا

فلاورباکس طبقاتی گلدان شهری طبقاتی مستطیل شکل هیلدا بستری مناسب برای کاشت گیاهان مانند گل فصلی ، گل زینتی ، گل سینره ، گل ناز ژاپنی ، گل سنبل ، گل بنفشه ، گل لاله عباسی ، گل میمون ، گل شب ‌بو ،  گل لاله ، گل سنبل ، گل پامچال ، گل مینای چمنی ، گل اطلسی ، هیلدا مناسب زیبا سازی خیابان شهری – فضای سبز ، سیما منظر باغ ها و مکان های عمومی

مزایا گلدان شهری هیلدا

  • قیمت مناسب
  • حمل آسان
  • مقاومت بالا از گلدانی
  • قابلیت تغییر اشکال با گلدان هیلدا
  • بدون محدودیت در اندازه جهت کاشت گل و گیاه
  • دارای گارانتی 60 ماه

نحوه خرید فلاور باکس طبقاتی مستطیل C-9

هیلدا پرو با بهره گیری از جدیدترین فلاور با کس طبقاتی مستطیل از بهترین مواد اولیه، این قابلیت را برای شما فراهم کرده تا این محصول را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه و خریداری کنید.

اگر قصد ایجاد تغییراتی در محیط خود دارید خرید گلدان شهری فلاورباکس را به شما پیشنهاد می کنیم. علاوه بر زیباسازی شهر، به لطف این محصول بی نظیر می توانید باغ خود را زیبا کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید.

فلاورباکس شهری طبقاتی مستطیل مدل C-9
فروش فلاورباکس شهری طبقاتی مستطیل مدل C-9
فلاورباکس شهری طبقاتی مستطیل مدل C-9
قیمت فلاورباکس شهری طبقاتی مستطیل مدل C-9
خرید فلاورباکس شهری طبقاتی مستطیل مدل C-9
فلاورباکس شهری طبقاتی مستطیل مدل C-9
فلاور باکس شهری طبقاتی مستطیلی
فلاورباکس شهری طبقاتی مستطیل مدل C-9