گلدان پالونی مدل P-2-T به شکل نیم گرد

گلدان پالونی مدل P-2-T به شکل نیم گرد

فلاورباکس خورجینی طبقاتی هیلدا(نیم گرد)

گلدان پالونی مدل P-2-T به شکل نیم گرد هیلدا این مدل گلدان خورجینی ( فلاورباکس ) مناسب استفاده در فضای شهری  بر روی پل ها ، گارد ریل های شهری ، نرده های، بلوار، فلاورباکس طبقاتی یا (گلجای)  خورجینی هیلدا بهترین گزینه برای  ایجاد فضای سبز عمودی در خیابان های شهر – میدان های شهر  در محیط شهری ، گل جای  هیلدا مناسب  کاشت گل های فصل و گلهای زینتی می باشد – باکس گل شهری (گلجای) با دارا بودن محیط مناسب برای بستر ایجاد کردن گل در محیط شهری می باشد . گروه تولیدی هیلدا تولید کننده انبوه در قسمت گلدان های شهری و فضای سبز عمودی و دیوار گل . زیبا سازی و ایجاد فضای سبز عمودی ، گلدان های جدید مدرن سازگار با محیط زیست  ، گلدان های تولیدی هیلدا با قابلیت نصب در ابعاد مختلف به صورت بیضی ، مربع ، فلاورباکس گرد

مدل

P-2-T

نوع جنس گلدان

پلی اتلین PE

نوع جنس بدنه

فلز لوله ، رنگ الکترو استاتیک

تعداد طبقات

2

ابعاد

75*50*20

سیستم آبیاری قطره ای

دارد

ساخت

ایران – تهران

گارانتی

36 ماه

رنگ

       

وزن

6 کیلوگرم

ویژگی ها این گلدان (فلاورباکس)

سازگار با محیط زیست – بادوام

گلدان خورجینی مناسب پل ها و نرده ها

فلاورباکس طبقاتی پالونی مانند فلاورباکس طبقاتی گارد بستری مناسب برای کاشت گیاهان مانند گل فصلی ، گل زینتی ، گل سینره ، گل ناز ژاپنی ، گل سنبل ، گل بنفشه ، گل لاله عباسی ، گل میمون ، گل شب ‌بو ،  گل لاله ، گل سنبل ، گل پامچال ، گل مینای چمنی ، گل اطلسی مناسب زیبا سازی پل ها ، گارد ریل های شهری و نره بلوار

خرید گلدان پالونی نیم گرد مدل P-2-T 

شما کاربران گرامی می توانید این تجهیزات شهری را با بهترین کیفیت از سایت هلیدا پرو بزرگترین تولید کننده فلاور باکس به صورت آنلاین خریداری کنید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر برای خرید این محصول و یا مشاوره می توانید برای استفاده از این امتیاز تماس بگیرید. رایگان. پس با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

ویژگی های فلاورباکس پالونی نیم گرد مدل P-2-T 

باکس گل زمین شهری به دلیل ساختار چند طبقه ای که دارد به کاربران امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را می دهد و می تواند تراکم بیشتری از گل و گیاه را در نقاط کور اجرا کند. این محصول نمونه ای عالی از مبلمان مدرن شهری است که می تواند به عنوان یک دکوراسیون معمولی تاثیر بصری بر محیط داشته باشد و محیط، خیابان ها، بزرگراه ها و … را بسیار زیبا و چشم نواز می کند.

همانطور که گفته شد فلاور باکس زمینی دارای بدنه ای از مواد پلاستیکی است که از رشد کپک، قارچ و سایر آسیب ها به گیاهان جلوگیری می کند.

قیمت گلدان پالونی مدل P-2-T به شکل نیم گرد

فلاور باکس روی نرده یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فلاور باکس و مبلمان شهری مدرن و لوازم جانبی آن هیلدا پرو می باشد که قیمت گلدان پالونی مدل P-2-T به شکل نیم گرد در رده مناسب و مقرون به صرفه قرار دارد. شما کاربران گرامی می توانید با کارشناسان هیلدا پرو تماس بگیرید و قبل از خرید از قیمت و سایر اطلاعات مطلع شوید و یا در صورت خرید عمده از تخفیفات ویژه برخوردار شوید و از خریدی خوب با قیمت مناسب لذت ببرید.

موارد استفاده فلاور باکس طبقاتی پلاستیکی پالونی

فلاور باکس طبقاتی و گلدان شهری می توان روی گاردهای خیابان و بلوارها و نرده های منازل، پارک ها به صورت طبقاتی نصب کرد و از فضایی که غیرقابل استفاده تلقی می شد برای زیباسازی محیط استفاده کرد. امرزوه با هوشمندی کارشناسان گاردها بلوار و خیابان، یک مکان عالی برای نصب جعبه های گل شناخته شده است.

این محصول با توجه به کاربرد آن در محیط های مختلف شهری مانند پارک ها، فضای سبز شهری، جاده ها و خیابان ها قابل استفاده است. این فلاور باکس پلاستیکی است و در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده است.

گلدان پالونی مدل P-2-T به شکل نیم گرد
گلدان پالونی مدل P-2-T به شکل نیم گرد
گلدان پالونی مدل P-2-T به شکل نیم گرد
گلدان پالونی مدل P-2-T به شکل نیم گرد
گلدان پالونی مدل P-2-T به شکل نیم گرد
گلدان پالونی مدل P-2-T به شکل نیم گرد