فلاورباکس کروی مدل G-3

فلاورباکس کروی مدل G-3

فلاور باکس طبقاتی هیلدا

فلاورباکس کروی مدل G-3 یا کروی – فلاورباکس گرد شکل دارای شاسی فلزی و پایه ستون رنگ شده توسط سیستم الکترو استاتیک است.

این محصول دارای 3 طبقه گلدان از جنس پلی اتلین PE بوده و این فلاورباکس کروی شکل و دارای سیتم آبیاری قطره ای است. این نوع گلدان گزینه ای مناسب جهت ایجاد فضای دلنشین در رفیوژ های کناری و بلوارهای شهری می باشد.

فلاورباکس گرد مدل G-3

از بهترین متریال در ابعاد 75*78 با وزن 18 کیلوگرم ساخته شده که دارای گارانتی 36 ماه می باشد.

گلدان توپی کروی شکل هیلدا

این مدل گلدان ( فلاورباکس ) مناسب استفاده در خیابان های شهری زیبا سازی ریفیوژ ، بلوار ها ، فلاورباکس طبقاتی یا (گل جای) هیلدا توپی یا کروی بهترین گزینه برای  ایجاد فضای سبز عمودی در خیابان های شهر – میدان های شهر – زیبا سازی پیاده رو در محیط شهری ، گلدان های هیلدا مناسب  کاشت گل های فصل و گلهای زینتی می باشد.

باکس گل شهری (گل جای) با دارا بودن محیط مناسب برای بستر ایجاد کردن گل در محیط شهری می باشد. گروه تولیدی هیلدا تولید کننده انبوه در قسمت گلدان های شهری و فضای سبز عمودی و دیوار گل.

مشخصات فنی

مدل

G-3

نوع جنس گلدان

پلی اتلین PE

نوع جنس بدنه

فلز لوله ، رنگ الکترو استاتیک

تعداد طبقات

3

ابعاد

78*75

سیستم آبیاری قطره ای

دارد

ساخت

ایران – تهران

گارانتی

36 ماه

رنگ

BGR    

وزن

18 کیلوگرم

ویژگی ها این گلدان (فلاورباکس)

سازگار با محیط زیست – بادوام

نحوه خرید فلاورباکس کروی مدل G-3

هیلدا پرو با استفاده از جدیدترین فلاوربا کس با 3 طبقه از بهترین مواد اولیه این امکان را برای شما فراهم کرده است که این فلاور باکس گرد ( کروی ) را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

اگر قصد ایجاد تغییر در محیط را دارید خرید گلدان فلاورباکس کروی را به شما پیشنهاد می دهیم.

گلدان‌ های شهری کروی در رنگ های مختلف مطابق با سلیقه مشتریان در سایت هیلدا پرو موجود می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت آن می توانید با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

hildapro سال‌های زیادی است که در زمینه طراحی و تولید مبلمان شهری فعالیت می کند یکی از پیشگامان طراحی شهری می باشد هم اکنون در سایت هیلدا پرو به صورت آنلاین فلاور باکس گرد و کروی را خریداری کنید.

گلدان کروی شکل هیلدا بستری مناسب برای گیاهان مانند گل فصلی ، گل زینتی ، گل سینره ، گل ناز ژاپنی ، گل سنبل ، گل بنفشه ، گل لاله عباسی ، گل میمون ، گل شب ‌بو ،  گل لاله ، گل سنبل ، گل پامچال ، گل مینای چمنی ، گل اطلسی

فلاورباکس کروی مدل G-3
فلاورباکس کروی مدل G-3
فلاورباکس کروی مدل G-3
فلاورباکس کروی مدل G-3
فلاورباکس گرد مدل G-3
فلاورباکس گرد مدل G-3
گلدان شهری گرد مدل G-3
گلدان شهری کروی مدل G-3
فلاورباکس کروی مدل G-3