فلاورباکس گرد(کروی)

گلدان شهری فلاورباکس گرد(کروی) برای مناطق شهری که فضا محدود است گزینه مناسبی است. فلاور باکس شهری از بهترین مواد اولیه با بلاترین کیفیت توسط هیلدا پرو تولیدکننده انواع فلاور باکس در ایران ساخته شده است که هیچ آسیبی به ریشه گیاه وارد نمی کند. گلدان شهری فلاور باکس کروی در برابر عوامل طبیعی مانند رطوبت، گرما و سرما مقاوم است.

برای ایجاد زیبایی و رعایت استانداردهای شهری داشتن تجهیزات، اقدامی هوشمندانه و مهم است، بنابراین از این نوع تجهیزات مدل ها و تنوع های زیادی وجود دارد. ایجاد فضای سبز در محیط های مختلف شهری یکی از قداماتی است که با هدف ایجاد زیبایی انجام می گردد.

مبلمان و تجهیزات شهری کاربردهای متنوعی دارند که بسته به محیط و شرایط می توان از آنها استفاده کرد. چیدمان گل و گلدان اقدام مناسبی است. برای قرار دادن گل از گلدان های زیبا استفاده می گردد و گلدان کروی گل شهری نمونه مناسبی برای استفاده در شهر و محیط های مختلف است.

فلاورباکس گرد(کروی)

فلاورباکس گرد یا کروی – فلاورباکس کروی شکل دارای شاسی فلزی و پایه ستون رنگ شده توسط سیستم الکترو استاتیک است.

این محصول دارای 3 طبقه و گلدان وسط فلاورباکس کروی شکل بوده و دارای سیتم آبیاری قطره ای است. این نوع گلدان گزینه ای مناسب جهت ایجاد فضای دلنشین در رفیوژ های کناری و بلوارهای شهری می باشد.

سایر توضیحات فلاورباکس کروی

گلدان شهری گل باکس کروی در دمای زیر صفرو بالای 50 درجه از پایداری خوبی برخوردار است. قسمت انتهایی گلدان های شهری با زه کشی مناسب گیاه برای جلوگیری از پوسیدگی گیاه در نظر گرفته شده است. باکس گل گلدان شهری کروی دارای طراحی زیبایی است که ظاهری کاملا شیک و جذاب به بیننده می دهد.

گلدان شهری کروی فلاور باکس ضمن ایجاد فضای مناسب برای گل و گیاه نقش موثری در کاهش آلودگی های شهری و گرد و غبار محیطی ایفا می کند.

فلاور باکس گرد مقاوم در برابر فرسایش و کهنگی بوده و طراحی آن بر اساس جدیدترین های روش اروپایی طراحی شده است.

فلاور باکس گرد در گروه مبلمان و تجهیزات شهری ساخته شده از فایبرگلاس که دارای ساختاری بسیار سبک (قبل از افزودن خاک) و در عین حال مستحکم می باشد.

گلدان های شهری جهت استفاده در محیط های شهری، پارک ها و پیاده روها حتی فضاهای اداری انتخاب بسیار مناسبی است. گلدان شهر جایگزین نمونه های قدیمی سنگی یا برنزی شد.

همانطور که گفته شد گلدان های شهری با طرح های متنوع و رنگ های زیبا جلوه خاصی به سطح شهری می دهد. این محصول از بهترین متریال، بسیار سبک و بادوام تولید شده، و حمل و جابجایی آن آسان می باشد. به علاوه در شرایط مختلف جوی از پایداری و عملکرد خوبی برخوردارند.

از این فلاور باکس کروی می توان در مکان های مختلفی مانند پارک ها، باغ ها، فضای سبز نزدیک بزرگراه ها (اتوبان ها) و … استفاده کرد.

نحوه خرید فلاور باکس گرد ( کروی )

هیلدا پرو با استفاده از جدیدترین فلاور با کس با 3 طبقه از بهترین مواد اولیه این امکان را برای شما فراهم کرده است که این محصول را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

اگر قصد ایجاد تغییر در محیط را دارید خرید گلدان فلاورباکس کروی را به شما پیشنهاد می دهیم.
گلدان های شهری کروی در رنگ های مختلف مطابق با سلیقه مشتریان در سایت هیلداپرو موجود می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمن آن می توانید با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

hildapro سال‌های زیادی است که در زمینه طراحی و تولید مبلمان شهری فعالیت می کند یکی از پیشگامان طراحی شهری می باشد هم اکنون در سایت هیلداپرو به صورت آنلاین فلاور باکس گرد و کروی را خریداری کنید.