آیا می دانید فلاورباکس دور درختی چیست؟ می خواهید از تنه درخت خود محافظت کنید؟ هیلدا پرو بزرگترین تولید کننده انواع فلاور باکس در ایران به شما محصولی را معرفی می کند که بتوانید این کار را براحتی انجام دهید.

امروزه به دلیل ازدیاد جمعیت و افزایش هوا مطلوب در شهرهای بزرگ دق دقه بسیاری گردید. به همین سبب، اهمیت به درختان و گیاهان افزایش پیدا کرده است.

همانطور که میدانید فلاور باکس شامل دو کلمه فلاور به معنای گل و باکس به معنای جعبه است که به معنای جعبه گل می باشد و از آن برای کاشت درخت، درختچه و گل استفاده می گردد و یکی از المان ها شهری برای زیباسازی و افزایش طراوت به سطح شهر و پارک ها و باغ ها و محوطه خانه ها می شود.

طراحی سبک های جدید انواع فلاور باکس ساخته که می توان گفت پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است.

معرفی و مشخصات فلاور باکس دور درختی

فلاورباکس دور درختی – این نوع فلاورباکس برای حفاظت از تنه درختان مخصوصا درختان نهال و جهت زیبا سازی دور بن درختان طراحی و علاوه بر این مزیت با این سیستم می توان رطوبت خاک درختان را برای مدت طولانی حفظ کرد و از ریشه و تنه درختان در برابر عوامل طبیعی و انسان محافظت می کند.

این نوع فلاورباکس مونتاز از 4 گلدان 1.4 نیم گرد به شکل های مربع و دایره دور درخت است. این نوع فلاورباکس را میتوان به هر ارتفاع و طبقه مونتاژ نمود و دارای قابلیت نصب آسان می باشد. همچنین این نوع جعبه گل دارای پایه ستون جهت نصب و مستحکم نمودن بر روی زمین است.

این جعبه گل از بهترین مواد اولیه از جنس ABS با کیفیت بالا ساخته و دارای استند فلزی (پایه فلزی) است که براحتی می توان سیستم آب رسانی برای رشد گل های فصلی و دائمی ارائه کرد. این محصول از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و قابلیت تحمل وزن زیاد خاک و گیاه را  دارد. همچنین می توان آن را حمل و جا به جا کرد.

بهترین فلاور باکس دور درخت موجود در بازار :

نام تجاری هیلدا پرو متعلق به شرکت یاشیل دوست  است و از سال 1385 در زمینه فضای سبز فعالیت خود را آغاز کرده و دارای ثبت اختراع و مالکیت صنعتی گلدان های طبقاتی را دارد و تمامی محصولات خود را تا 10 سال گارانتی کرده و برای ارائه محصولات خود در ابعاد مختلف محدودیت وجود ندارد. تمامی مشتریان محترمی که این محصول را خریداری کرده اند بسیار راضی هستند که این یک اعتبار برای شرکت ما است.

قیمت خرید فلاور باکس دور درختی

برای این جعبه گل با توجه به طبقات و شکل آن نمی توان قیمت واحدی را برای همه مشخص کرد. اما شما می توانید با وارد شدن سایت هیلدا پرو و بررسی و مشاهده تصویر موجود در این صفحه با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت فلاور باکس دور درختی را خرید کنید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید. پس با خیال راحت سفارش انجام دهید و از محیط پیرامون خود لذت کامل را ببرید.