فلاورباکس طبقاتی پایه چراغ

فلاورباکس طبقاتی پایه چراغ یکی از جدیدترین نمونه های فلاور باکس ها می باشد. این محصول طراحی بسیار شیک و چشمگیری نسبت به سایر طرح ها فلاور باکس طبقه ای و گلدان های کوچک معمولی دارند، و امکان ایجاد جلوه های بصری بیشتری را ایجاد می کند.

زیباسازی و استانداردسازی  محیط های مختلف شهری با توجه به محصولات و تجهیزات شهری مناسب امکان پذیر می باشد. تجهیزات شهری شامل محصولات متنوعی هماندد آبنما، تجهیزات روشنایی، میز و صندلی، گلدان های شهری و … است که هر کدام در محیط های متفاوت قابل استفاده هستند. یکی از محصولات زیباسازی محیط های مختلف عمومی و شهری فلاور باکس طرح چراغ است که کیفیت خوبی دارد.

معرفی فلاورباکس طبقاتی طرح پایه چراغ

فلاورباکس طبقاتی پایه چراغ یک محصول منحصر به فرد مجهز به یک سیستم دوبعدی عملکردی می باشد به راحتی قابل نصب بر روی انواع پایه چراغ ها ی پارک ، باغ و خیابان های شهراست و تزئین کننده ستون های چراغ که به ساده گی نصب می شود.

 گلدان ها  به ظاهر ستون های ایستاده  جلوه بسیار چشم نوازی می دهد علاوه بر این، برزیبایی و متمایز شدن به شهر زیبا  تبدیل خواهند شد. گلدان های طبقاتی پایه چراغی را میتوان به تعداد طبقات دلخواه نصب نمود.

مشخصات فلاور باکس طبقاتی پایه چراغ 

در ساخت گلدان های شهری (فلاور باکس ها) از مواد اولیه مختلفی مانند فلز، پلاستیک، چوب و بتن استفاده می گردد. به دلیل اینکه فلاور باکس ها در فضاهای باز نصب می گردند، آنها را با مقاومت و کیفیت ساخت بالا می سازند. تا برابر عوامل بیرونی مانند نور مستقیم خورشید، گرما، رطوبت، قطرات جوی، ترک خوردگی، شکستن، رنگ پریدگی و … مقاومت بالایی داشته باشند.

به طور معمول این محصول را در رنگ های متنوع در گروه مبلمان و تجهیزات شهری تولید می کنند و با پوشش رنگی قوی که به بدنه آن میزنند، سطح گلدان پوسته پوسته وکنده نمی شود.

ویژگی های این نوع فلاورباکس طبقاتی

  • قیمت مناسب
  • تحمل وزن بالا
  • دارای بدنه مقاوم
  • کیفیت ساخت بالا
  • پوشش رنگی مقاوم
  • دارای طرح و مدل زیبا

قیمت فلاور باکس پایه چراغ خیابانی

به طور کلی قیمت فلاور باکس پایه چراغ خیاباتی با توجه به جنس بدنه، ابعاد، تعداد طبقات و … تعیین می شود. شما می توانید این تجهیز شهری را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ساخت در رنگ و ابعاد و تعداد طبقات مورد نظر از سایت آنلاین هیلدا پرو بزرگترین تولید کننده انواع فلاورباکس ها تهیه کنید و پیش از خرید از مشاوره رایگان برخوردار شوید.