مقالات

طراحی فضای سبز اداری

طراحی فضای سبز اداری فضای سبز شهری گلدان شهرداری

طراحی فضای سبز اداری

طراحی منحصر به فرد فضای سبز اداری

وقتی از ساختمان ها یا ادارات صحبت می کنیم، تخیلات ما ساختمان هایی ساده، بی روح و تک رنگ هستند و فضاهای رسمی و محدود را به ما القا می کنند. درست است که دفتر یک فضای رسمی است، اما رسمی بودن دفتر دلیل خوبی است. دلیل آن خشک و ساده بودن آن نمی باشد.

البته یادآوری می کنیم که این تصویر تنها برای برخی از ساختمان های اداری و سایر محیط های اداری و تجاری در نظر گرفته شده است،

زیرا بیشتر موسسان این مکان به تاثیر زیاد فضای اداری سبز بر کیفیت کار و طراوت کار خود پی برده اند.

برای اثبات آن توصیه می کنیم اطلاعات مربوط به فضای اداری سبز را تا انتها مطالعه کنید و تضمین می کنیم که اکثر شما علاقه مند به اجرای طرح فضای سبز اداری در محل کار خود خواهید بود! بله می توانید اطلاعات لازم را کسب کنید. پس با ما همراه باشید.

ارتباط مستقیم بین فضای سبز اداری و بهره وری کارکنان

قبلاً گفتیم رسمی بودن فضاهای اداری دلیل خوبی بر سادگی آنها نیست و دفتر نیز مانند هر نوع کسب و کاری دیگر بدون کارکنان با انگیزه و مسئولیت پذیر تنها یک ساختمان ساده و منزوی است.

بنابراین، زندگی هر ساختمان A، به خصوص اداره، دارای افرادی است که در آن زندگی و کار می کنند. آیا شما به راحتی منبع زندگی خود را تعیین می نمایید؟

می خواهیم خوب فکر کنید که آیا اداره ای موفق تر است که کارکنان آن مجبور به کار بدون انگیزه هستند که دلیل وجود یک دفتر ساده و قدیمی و خسته کننده است یا دفتری که با انگیزه و بالا موفق تر است.

دارای افراد خلاقی که پر از امید به محل کار می آیند و محیط اداری دارای تنوع رنگی بسیار دلنشین و پیراهن های سبز با گیاهان زیبا و طبیعی (اصطلاحی از فضای سبز اداری) است و حس شادابی را برای کارکنان ایجاد می کند.

هنوز هم می گویید اداره اول موفق تر بود؟ البته که نه

فضای سبز اداری به شدت بر روحیه کارکنان اداری تاثیر گذار است و به آنها احساس انرژی، شادابی و انگیزه مثبت می دهد.

روحیه کارکنان را تحت تاثیر قرار می دهد و همچنین باعث می شود که کارکنان پس از بی انگیزگی و یا احساسات منفی با دیدن منظره زیبای فضای سبز در محیط کار خود احساس آرامش و آرامش کنند.

اگر روحیه کارکنان شما در اداره و محل کارتان ضعیف است و مانند گذشته کارایی خوبی در کسب و کار شما وجود ندارد،

پیشنهاد می کنیم برای اجرای فضای اداری سبز برای محل کار خود با تیم حرفه ای هیاسان هیجاو تماس بگیرید و هماهنگ کنید.

هدیه ای بسیار تاثیرگذار به کارکنان خود بدهید..

زیرا هیچکس نمی تواند منکر حس خوب و سرزندگی تماشای طبیعت و زیبایی طبیعی آن شود!

تشویق به اجرای فضای اداری سبز

آیا تاکنون تشویق به اجرای فضای اداری سبز در محل کارتان شده اید؟ اگر اینطور است، عالی است اما اگر نه، ما همچنان روی حرف خود می ایستیم که نصب و اجرای فضای اداری سبز بهره وری افراد را در محیط کارشان تا حد زیادی افزایش می دهد.

در خانه و بیرون موثر است و آرامش روحی افراد را بهبود می بخشد. اگر هنوز تشویق به طراحی فضای سبز اداری نشده اید،

شاید شما یک درصد از افرادی باشید که به این طراحی علاقه ای ندارید و این تفاوت در این مورد است. طعم.. همه قبول کردیم پس جای نگرانی نیست..

اما در ادامه به مزایای فضای سبز اداری می پردازیم، شاید کمی نور فضای سبز اداری به دل شما بتابد و با این فضای سبز احساس خوشحالی کنید.

ویژگی ها استفاده از فضای سبز اداری

  • عایق صدا برای بهبود تمرکز کارکنان
  • احساسات مثبت را افزایش دهید و با انگیزه شوید
  • احساسات منفی به ویژه اضطراب و استرس را کاهش می دهد
  • روحیه تیم را افزایش دهید
  • زیبایی محیط را در دفتر بهبود بخشید
  • طراوت و شادابی در محیط
  • محیط باحال
  • بهبود سلامت و سبکی بدن
  • و …

اگر بخواهیم باز هم اصرار داشته باشیم که حرفمان را ثابت کنیم، ترجیح می دهیم برخی از مزایای فضای سبز اداری را برای شما توضیح دهیم..

پس لطفا تا انتهای فضای سبز اداری ما را همراهی کنید.

سلامت و سبکی بدن را با فضای سبز اداری بهبود بخشید

بیشتر ما می دانیم که گیاهان زنده و طبیعی نیز در بهبود هوای محیط تاثیر دارند و این هوای خوب و خوب به سلامت جسم و روح انسان کمک می کند.

زیرا آلودگی های موجود در فضا را جذب کرده و هوای پاک را تضمین می کند.

زمانی محیط اداری مملو از گیاهان زنده یا چمن مصنوعی است، لازم نیست نگران آلودگی هوای محیط باشید.

گیاهان از هوا برای شما در برابر هر گونه آلودگی محافظت می کنند.

وقتی فضا روشن و تمیز باشد حال دل و مغز انسان خوب است از آلودگی و آسیب هوا در امان می مانند و عملکرد بالاتر و بهتری خواهند داشت و این عملکرد بالاتر بر سلامت بدن انسان و سبکی در محیط تاثیر می گذارد.

اما اگر همچنان در این موضوع تردید دارید می توانید با مشاور هیاسان هیجا و صحبت کنید.

با اجرای فضای اداری سبز زیبایی محیط اداری را بهبود بخشید

فضای سبز در دفتر کار، دیوارها و طراحی داخلی، ساده و نسبتاً خشک را از بین می برد و باعث طراوت محیط و زیبایی آن می شود که چشم ها را به خود خیره می کند و محیط خسته کننده زیبایی محیط میل افراد را برای حضور و فعالیت در آن مکان افزایش می دهد و احساسات و لحظات خوبی را برای آنها تداعی می کند.

زیبایی محیط ناشی از فضای سبز مطب باعث می شود که کارکنان به دلیل طراوت فضای موجود بیشتر به فکر خود و زیبایی خود باشند و این طراوت در وجود پرسنل نفوذ کرده و باعث می شود احساس خوبی داشته باشند یا کمتر. احساسات منفی آنها پس اهمیت زیبایی و به تازگی فضای اداری پی میبریم و نمیتوانیم تاثیر زیبایی فضای سبز اداری را بر وضعیت روحی و جسمی افراد کتمان کنیم!

پیشنهادات برای اجرای طراحی فضای سبز اداری

حال در زیر به سراغ مقاله مهمی در مورد فضاهای سبز اداری می رویم که توصیه می کنیم از مطالعه آن غافل نشوید. با فضای اداری سبز آشنا شوید.

تیم حرفه ای دکوراسیون سبز همیشه آماده خدمت رسانی به شماست تا در صورت تمایل به نصب و اجرای فضای سبز اداری در محل کار خود و یا نصب دیوار خزه ای برای هر محیطی که می خواهید بهترین دکوراسیون باشد.

چه نوع طراحی فضای سبز اداری مناسب تر است؟

انتخاب نوع فضای سبز برای دفتر کار به سلیقه خریدار بستگی دارد. برخی از دفاتر فقط به دیوار سبز چمن بسنده می کنند و برخی دیگر انواع فضای سبز را انتخاب می کنند به عنوان مثال استفاده از چمن مصنوعی در برخی دفاتر مانند اتاق غذاخوری که علل زمانی که کارکنان در حال استراحت هستند،

افراد به دلیل انرژی چمن مصنوعی زیر پای خود می توانند نوعی آرامش روحی را به دست آورند. حتی در این محیط می توان از دیوارهای چمنی استفاده کرد.

در برخی دفاتر علاوه بر اجرای دیوار چمنی بر روی دیوار خالی دفتر خود، از جعبه گل نیز استفاده می کنند.

علاوه بر این، اگر در محل کار خود تراس و حیاط دارید، می توانید با استفاده از چمن مصنوعی به همراه میز و صندلی های خاطره دار تزئین شده با جعبه های گل روی سطح میز، فضایی بسیار دلنشین و سرشار از حس و انگیزه خوب ایجاد کنید. و آن را به مشتریان و کارکنان و مهمتر از همه به خودتان که بنیانگذار کسب و کارتان هستید هدیه دهید.

طراحی فضای سبز اداری توسط تیم حرفه ای هیدا

همانطور که قبلا اشاره کردیم بازرگانی هیلدا تولید کننده انواع فلاور باکس های طبقاتی گل گیاه و متخصصین مجرب است

که بیش از نیم دهه تجربه عالی در زمینه نصب و اجرای دیوارهای خزه ای، فلاورباکس و … دارند و می توانند با خیالی آسوده این فضای زیبا را برای شما به ارمغان بیاورند.

از آنجایی که هیلدا تمامی خدمات خود را تضمین می کند، در صورت عدم رضایت هر یک از شما از نتایج اجرای فضای سبز در محیط کاری خود،

کلیه هزینه های پرداخت شده را به شما برمی گرداند و نصب و اجرای فضای سبز اداری در محل کار شما آسان خواهد بود.

هیلدا پیشنهاد می کند حتی اگر شغل مجازی دارید و در اتاق منزل خود کار می کنید، برای افزایش بهره وری و تمرکز خود،

از نصب و اجرای فضای سبز در محیط کار خود غافل نشوید و فکر نکنید که فضای سبز اداری صرفا برای دفتراست.

با تشکر فراوان از توجه شما به اطلاعات لازم در مورد فضاهای سبز اداری..

آیا هنوز برای پیاده سازی فضای سبز اداری در محیط کار خود الهام نگرفته اید؟

شما می توانید با کلیک بر روی نمونه کارهای دکوراسیون سبز از تماشای این طرح زیبا لذت ببرید.

برای دیدن تمامی مدل های فلاور باکس های طبقاتی به لینک مراجعه کنید.

آیا می توان از فضای سبز اداری فقط در دفتر استفاده کرد؟

نصب و اجرای فضای سبز اداری در هر مکان و محل کاری قابل انجام است و می توانید از زیبایی و مزایای آن در محیط کار خود بهرهمند شوید.

برای اطلاعات جامع تر در مورد مزایای فضای سبز اداری و مطالب مرتبط می توانید مطالب سبز اداری را بخوانید یا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

گروه تولیدی بازرگانی هیلدا دارای بیش از 200 مدل فلاورباکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *