مقالات

خدمات طراحی دکوراسیون با گل و گیاه

خدمات طراحی دکوراسیون با گل و گیاه

خدمات طراحی دکوراسیون با گل و گیاه

به نظر شما یک طراحی داخلی خوب با گیاهان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ محوطه سازی خوب با گیاهان باید جذاب، چشم نواز و خلاقانه باشد.

شاید بگویید. ما معتقدیم که طراحی خوب باید هدفی مانند بهبود احساسات نسبت به محیط یا ایجاد آرامش در فضا داشته باشد.

کارشناسان طراحی دکوراتیو و خدمات طراحی دکوراسیون با گل و گیاه هیلدا و مناسب ترین گیاهان، گلدان ها و تزیینات را برای فضایی که تصمیم گرفته اید طراحی کنید انتخاب می کنند و در هنگام طراحی دکوراسیون، میزان نور و حس محیط را در نظر می گیرند.

ایجاد فضا با استفاده از گیاهان برای جلب توجه همه کسانی که آن را می بینند طراحی شده است.

چه بخواهید گل و گیاه را در رستوران خود قرار دهید، گل و گیاه را در لابی خود و یا گیاهان آپارتمانی را در شرکت یا دفتر خود قرار دهید، ما آماده ارائه خدمات طراحی، انتخاب، خرید و جانمایی هستیم.

کار اصلی ما تزیین گیاهان است، اما برای کسانی که مایلند گیاهان بزرگ را متناسب با شرکت یا محیط خود خریداری کنند، گلدان های غول پیکر بهینه را در کمترین زمان ممکن تحویل خواهیم داد.

تاثیر گیاهان در طراحی داخلی بسیار زیاد است. شاید شنیده باشید که یکی از تکنیک های مهم در طراحی داخلی استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل است. با این حال بهتر است بدانید که گل ها و گیاهان به عنوان نماینده طبیعت در خانه نقش مهم تری دارند. آنها آرامش را به خانه می آورند.

قبل از اینکه در مورد مزایای استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل صحبت کنیم، توصیه می کنیم برای خرید پایه گل و شاسی گیاهی از انواع محصولات باکیفیت استفاده کنید.

7 فایده استفاده از گل و گیاه در طراحی داخلی منزل

1- عیب های خانه را با گیاهان بپوشانید

یکی از گزینه های خوب برای پوشاندن عیوب خانه استفاده از گیاهانی مانند نخل، انجیر، نخل دراسنا است. این گیاهان به دلیل ارتفاعی که دارند می توانند توجه افراد را به خود جلب کنند یا قسمت هایی از خانه مانند لوازم الکترونیکی دیواری را بپوشانند که می تواند تاثیر منفی در طراحی دکوراسیون داشته باشد.

اگر می خواهید از این گیاهان به عنوان نقطه کانونی در خانه خود استفاده کنید، می توانید آن ها را در هر جایی که دوست دارید قرار دهید و از گیاهانی مانند خزه استفاده کنید که با گیاهان اصلی تداخل نداشته و باعث زیباتر شدن آن ها می شود.

در واقع، گیاهان خاصی را می توان به مجسمه هایی تشبیه کرد که در طول زمان رشد می کنند و مناظر خیره کننده ای را در داخل خانه شما ایجاد می کنند.

۲-با گیاهان آپارتمانی مدرن جلب توجه کنید

گیاهان نه تنها این توانایی را دارند که عیوب محیط را بپوشانند، بلکه صحنه را به گونه ای بسازند که توجه بیننده را به خود جلب کند. به عنوان مثال، ممکن است از یک گیاه مشابه در دو طرف درهای ورودی، در دو طرف درب آسانسور، روی پله ها و غیره استفاده شده باشد.

استفاده از گیاهانی از این دست بر نقطه نظرات شما تاکید می کند. حتی گاهی مشاهده می شود که از گیاهان برای جذب بیننده به سمت اثر هنری استفاده می شود.

3- کاهش صداهای مضر و آلودگی صوتی با استفاده از گیاهان در محیط خانه

تاثیر صدا بر اجزای محیطی مانند دیوارها، مبلمان، کف و پنجره ها باعث انعکاس صدا و ایجاد نویز می شود.

استفاده از گل و گیاه در چیدمان خانه نه تنها محیط را زیبا می کند، بلکه به شما اجازه می دهد تا صداهای ناخوشایند را به میزان قابل توجهی جذب کنید.

گیاهانی که برگ های کوچکی دارند، مانند فیکوس، کمتر قادر به جذب صداهای آزاردهنده هستند و به همین دلیل در آرام کردن محیط خانه شما بسیار موثر هستند.

گیاهانی مانند نخل دراسنا، اسپاتی فیلوم، شفلرا آربوکولا و فیلودندرون قلبی نیز صداهای با فرکانس بالا را جذب می کنند.

4- یک فضای بزرگ را به چند فضای کوچکتر تقسیم کنید

ممکن است در فضاهای بزرگ مانند لابی ساختمان احساس ناراحتی و بی قراری داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چنین مکان هایی به اکثر افراد احساسات منفی و ناخوشایندی می دهند.

با قرار دادن گل ها و گیاهان در چنین مکان هایی می توانید آنها را تقسیم کنید و از ناراحتی جلوگیری کنید. گاهی اوقات می توانید از گیاهان به عنوان پارتیشن برای ایجاد یک فضای خصوصی در یک محیط بزرگتر استفاده کنید.

5- از گیاهان آپارتمانی برای تصفیه آلودگی هوا استفاده کنید

یکی از مهمترین و اولیه ترین اثراتی که گیاهان بر محیط زیست ما می گذارند، پاکسازی هوا از آلودگی است.

گیاهان با تبدیل ترکیباتی مانند بنزن و مونوکسید کربن به ترکیبات مفید هوا را تصفیه می کنند که باعث ایجاد احساسات مثبت در افراد می شود.

علاوه بر این، گیاهان آپارتمانی تاثیر زیادی در تنظیم کیفیت هوای داخل خانه دارند. با ایجاد رطوبت مناسب برای انسان (30-60%) محیطی مناسب برای آرامش خاطر ایجاد می کنیم.

6- ایجاد خطاهای دید

وقتی افراد در فضایی با سقف بلند هستند، ممکن است احساس ناراحتی کنند، مانند احساس کوتاهی. با کمک گیاهان در چنین چیدمان خانه ای می توانید از خطاهای بصری بهره ببرید و فضایی راحت ایجاد کنید.

7- از طیف رنگی گیاهان برای ایجاد تغییرات چشمگیر استفاده کنید

برای ایجاد فضای مناسب و چشمگیر در خانه خود، به سادگی از گیاهان با طیف رنگی مناسب در یک ردیف استفاده کنید.

استفاده از گیاهان رنگی مناسب مانند افزودن ادویه به غذا است. هر دو تفاوت بزرگی ایجاد خواهند کرد.

رنگ برگ گیاهان بسیار متنوع است. سبز تیره، نارنجی، قرمز، لیمویی، بنفش، زرد، سفید و حتی ترکیب رنگ های شگفت انگیز شاخ و برگ می تواند یک فضای ساده در خانه شما را به محیطی دنج تبدیل کند.

برای تزیین آپارتمان از چه گیاهانی استفاده کنم؟

1- کاکتوس ها – گل های مناسب برای پذیرایی

این گیاهان مقاوم و صبور به شرایط محیطی حساس نیستند و به همین دلیل در بین کارگران شاغلی که فرصت نگهداری مداوم از گیاهان را ندارند اما از مزایای گیاهان در طراحی و دکوراسیون خانه خود آگاه هستند محبوب هستند.

مناسب برای مبتدیان در مراقبت از گیاهان. اگر تجربه کافی در نگهداری گیاه ندارید، گزینه خوبی است.

کاکتوس ها برای رشد به نور خورشید نیاز دارند، اما آنها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

تجهیزات عایق ساختمان برای کاکتوس ها در روزهای سرد زمستان نیز مناسب است.

کاکتوس ها و ساکولنت ها به دلیل تنوع زیاد، ظاهر خاص و جذاب و سهولت مراقبت از گیاهان محبوبی هستند.

امروزه با افزایش مشغله و اهمیت ساماندهی و دکوراسیون منزل، بر تعداد طرفداران و علاقه مندان به این گیاه متنوع افزوده شده است.

قرار دادن چند گلدان کاکتوس روی یکی از میزهای ناهارخوری شما منظره ای چشم نواز ایجاد می کند.

2- آگرونما

یکی دیگر از گل های مناسب برای قرار دادن در داخل خانه، گل آگرونما است. این به لطف برگ های مستطیلی خود، منظره جالبی را در کنار سایر گل های آپارتمانی ایجاد می کند. همچنین دارای برگ های ضخیم است که آن را برای اتاق های کوچک مناسب می کند.

3- بامبو – یکی از بهترین گیاهان برای اتاق خواب

اگر می خواهید اتاق خواب خود را با گل و گیاه تزئین کنید، بامبو بهترین راه است. اگر خانه شما نور مناسبی ندارد، بهتر است از گل و گیاه در چیدمان خانه خود استفاده نکنید.

اما جالب اینجاست که گیاه بامبو علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که دارد به نور زیادی نیاز ندارد و حتی می تواند در زیر نور غیر مستقیم خورشید رشد کند.

این گیاه می تواند هر گوشه تاریک خانه یا محل کار شما را بسیار جذاب و خاص کند. بامبو لاکی یکی از بهترین گیاهان سرپوشیده برای رشد در آب است و هر 2 تا 4 هفته یکبار باید آب آن عوض شود. این گیاه در فنگ شویی نیز بسیار مهم است.

۴- آلوئه ورا یکی از گیاهان آپارتمانی مدرن است

احتمالا نام آلوئه ورا را بارها شنیده اید. اما از آن به عنوان یک گیاه آپارتمانی مدرن استفاده نمی شود، بلکه به عنوان یک گیاه دارویی که برای درمان جای زخم و سوختگی و آبرسانی پوست بسیار مفید است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آلوئه ورا یک گیاه آپارتمانی شیک و جذاب است که می توان از آن برای دکوراسیون منزل و ترمیم پوست استفاده کرد. بهترین مکان برای نگهداری این گیاه جذاب نزدیک پنجره آشپزخانه یا اتاق نشیمن شماست. و نیاز به آبیاری منظم دارد.

از دیگر مزایای استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل

سایر مزایای استفاده از گیاهان در محیط خانه عبارتند از:

الهام بخش دکوراسیون داخلی

گیاهان می توانند رنگی زنده به خانه شما ببخشند. هیچ محدودیتی برای رنگ گیاهان آپارتمانی وجود ندارد و برگ ها و گل ها در رنگ های متنوع و زیبایی عرضه می شوند.

همچنین طیف متنوعی از برگ های سبز روی گیاهان آپارتمانی وجود دارد. این تنوع زیبا و خارق العاده می تواند زیبایی و رنگ مضاعفی به فضای داخلی شما ببخشد.

برای این گیاهان می توانید گلدان های جذابی را در رنگ ها و اشکال مختلف انتخاب کنید تا رنگ های مختلف و جلوه های تزئینی به محل مورد نظر بدهید.

اگر فضای مورد نظر شما دارای پلکان (پله دایره ای) است، می توانید با قرار دادن یک گلدان زیبا روی راه پله جلوه و جلوه خاصی به آن ببخشید.

همچنین شکل برگ های گیاه تاثیر متفاوتی در فضای داخلی دارد. برگ های گرد و آویزان فضای آرام تری نسبت به برگ های تیز و صاف ایجاد می کنند.

توجه به این امر تاثیر مثبتی در ایجاد فضای مناسب در فضای مورد نظر خواهد داشت.

نقش فعالی در دکوراسیون داخلی دارد

گیاهان آپارتمانی آلمانی برای پرکردن فضاهای خالی یا بلااستفاده بسیار مناسب هستند. این عناصر با برگ ها و گل های زیبا و جذاب بسیار عالی به نظر می رسند و فضای داخلی را خالی جلوه می دهند.

هنگام استفاده از گیاهان برای این منظور، ابعاد و نسبت ارتفاع آنها بسیار مهم است و بهتر است از نمونه هایی با ارتفاع کافی استفاده شود.

علاوه بر این، گیاهان آپارتمانی در صورت داشتن ابعاد و ظاهر مناسب می توانند به عنوان یک عنصر کلیدی یا نقطه کانونی استفاده شوند. اثر گیاه و گلدان آن جلوه ای زیبا و منحصر به فرد ایجاد می کند.

خدمات طراحی دکوراسیون با گل و گیاه توسط تولیدی و بازرگانی هیلدا با بهترین فلاور باکس های طبقاتی انجام می شود. در صورت نیاز با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *