مقالات

طراحی و اجرای سازه با گل

طراحی و اجرای سازه با گل

طراحی و اجرای سازه با گل فضای شما را زیبا می کند و سرمایه گذاری بسیار هوشمندانه ای می باشد. همچنین در مقایسه با نمونه طبیعی خود بسیار مقرون به صرفه است.

شما فقط یک بار پرداخت می کنید و این فلاورباکس ها و گل ها و گیاهان تا زمانی که درست نگهداری کنید می توانید سالم داشته باشید. می توانید شستشو و جابجایی آن را انجام داد. در صورت نیاز به صورت رایگان با ما مشورت کنید.

سازه گل به راحتی مونتاژ می شود و در ابعاد دلخواه شما قابل برش و نصب می باشد. پنل های دیواری سبز مجزا در ابعاد مشخص برای ایجاد فضایی ایده آل و فوق العاده زیبا در دسترس هستند.

این پنل ها توسط طراحان دکوراسیون داخلی و پیمانکاران دیوار سبز طراحی می شود و از فلاور باکس های طبقاتی ، انواع گیاهان سبز و گل تشکیل می شود.

این نوع سازه ها در مراسم، جشن، تالارها، سالن های همایش و تالارهای گفتگو و … بسیار کاربرد دارد و به هر شکلی تمایل داشتین می توانید این سازه را طراحی کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

طراحی سازه با گل رز

تمام رنگ ها و سبک ها را می توان سفارشی کنید. در صورتی که می خواهید عروسی در باغ داشته باشید، می توانید پس زمینه دیوار گل رز با برگ های سبز انتخاب نمایید.

اگر عروسی کلیسا دارید، گل رز سفید خالص را انتخاب نمایید. همچینین در صورتی که می خواهید عروسی بسیار شیکی داشته باشید، می توانید رنگ بنفش و قرمز را هم انتخاب نمایید. همه چیز به خودتان بستگی دارد.

شما می توانید با هزینه ای مناسب تزیینات مراسم زیبا و جذاب ایجاد کنید.

شایان ذکر است که قیمت کل سازه با گل به نوع برگ، گل انتخابی، تعداد آنها و ایرانی یا وارداتی بودن آنها بستگی دارد.

مدت زمان لازم برای طراحی و اجرای سازه با گل عوامل مختلف و همچنین قیمت بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *